הרב מאזוז: "צריך לעשות 'מי שברך' לחיילים כל שבת"

אם אדם תרם לך עשרה שקלים תעשה לו מי שברך - מי ששפך ושופך את דמו ומגן על עם ישראל לא מגיעה לו ברכה?
ישראל פריי 2 Comment on הרב מאזוז: "צריך לעשות 'מי שברך' לחיילים כל שבת"

הרב מאזוז מתייחס ליום הזיכרון בקריאה להנצחת הלוחמים, תפילה לזכרם ואמירת מי שברך לחיילים • "אם אדם תרם לך עשרה שקלים תעשה לו מי שברך – מי ששפך ושופך את דמו ומגן על עם ישראל לא מגיעה לו ברכה?!" • צפו

אם אדם תרם לך עשרה שקלים תעשה לו מי שברך - מי ששפך ושופך את דמו ומגן על עם ישראל לא מגיעה לו ברכה?
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"יום הזיכרון לחללי ישראל הוא יום קדוש ונורא", כך אמר אמש ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז. "כל אחד שמסר עצמו על עם ישראל וארץ ישראל זוכה לחלק גדול בעולם הבא".

הרב התייחס לפן היהודי-השקפתי: "יש כאלה טוענים שהם נגד צבא הגנה לישראל: 'הגנה? – הקב"ה מגן!' – אפשר לומר הגנה גם על בני אדם גם על מכשיר", וכאן ציטט מגמרא ערוכה, וסיים: "המגן האמיתי הוא הקב"ה".

"כל אחד מחיילי ישראל לא שפך את דמו לשווא. הוא נלחם בשביל עם ישראל. כל המציל נפש אחת מישראל, צריך לעשות מי שברך לחיילים כל שבת. נכון שרובם חילוניים, אבל לא מגיע להם מי שברך?! אם אדם תרם לך עשרה שקלים תעשה לו מי שברך – מי ששפך ושופך את דמו ומגן על עם ישראל לא מגיעה לו ברכה? אדרבה תתפלל שיצילחו, שיחזרו בתשובה שתהיה לכולנו גאולה שלמה ונזכה ליום שיהיה ה' אחד ושמו אחד".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יום קדוש ונורא זה רק השקפה של המזרחי ולא השקפה חרדית כלל וכלל, מותר לרב לחשוב מה שרוצה הוא ת"ח לעצמו אבל זה לא השקפה חרדית. להתפלל עליהם אין חולק, אבל משפט כזה זה מתאים לאנשי המזרחי אלו שהלכו עמו בבחירות…

  2. 1

    תסתום מגיב שחשוב שמבין יותר מהרב מאזוז בושה